REKLAMACIJE IN VRAČILA

PRAVICA DO ODSTOPA NAKUPA, REKLAMACIJE, GARANCIJA IN VRAČILO BLAGA

Pravica od odstopa nakupa in reklamacije

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov podjetju sporoči (e-naslov: info@allyearshop.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artikla (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa) na naš naslov:

Preden paket odpošljete, nujno preverite na potrdilu o naročilu ali računu, ki ste ga prejeli po elektronski pošti v trenutku naročila, da ste izdelek kupili v naši spletni trgovini. V primeru, da nam dostavite izdelek ki ni naš, ne odgovarjamo za vašo napako in paketa ne bomo vračali.

Imate 14 dni časa od kar ste nas obvestili po elektronski pošti, da želite paket vrniti, da nam paket pošljete na naš naslov:
ALLYEAR  d.o.o., Zgornje Pirniče 71/c, 1215 Medvode

Svetujemo, da paket pošljete priporočeno s potrdilom o pošiljki, tako bo mogoče vašo reklamacijo rešiti tudi v primeru izgubljenega paketa, na podlagi potrdila o dostavi prek sledilne številke.
Strošek pošiljanja je na strani pošiljatelja, pošiljke z odkupnino ne sprejemamo.

Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

 

Garancija

 

Za določene artikle v naši ponudbi velja 12 mesecev garancije. Garancijo lahko uveljavljate le za tehnične artikle in elektronske naprave v naši ponudbi. Garancija teče od datuma prejema blaga. Garancijo lahko uveljavljate skladno z 19. členom Zakona o varstvu potrošnikov na podlagi računa, ki velja kot garancijski list.

Podjetje si pridržuje pravico, da zavrne garancijo v primeru, da zahtevku ni priložen račun ali da račun ni čitljiv oz. je kako drugače nepopoln.

 

Garancija ne velja v primeru:

fizične poškodbe;

obrabe zaradi uporabe;

napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla.

Izdelke, za katere uveljavljate garancijo, je potrebno pregledati, zato zahtevku za garancijo priložite fotografije oz. videoposnetke, ki izkazujejo napako. V kolikor bo to potrebno, vas bomo prosili, da nam izdelek vrnete, da ga lahko pregledamo.

 

V primeru, da vam zahtevek za garancijo odobrimo, vam izdelek zamenjamo z novim, če to ni mogoče v celoti povrnemo kupnine za izdelek, brez stroškov dostave.

  

 

Stvarna napaka

 

Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake, kot to predvideva Zakon o varstvu potrošnikov- ZVPOt.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

Povračilo kupnine za izdelek, brez stroškov dostave,

Blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka prenehajo veljati s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

 

 

Kdaj prodajalec ne odgovarja za stvarne napake?

 

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in kupcem rabljena stvar, ne odgovarjamo za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

 

 

Vračilo poškodovanih pošiljk

 

Če si ob prevzemu pošiljke opazil, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek reklamacije pri podjetju prek katerega ste prejeli blago. V primeru vračila iz drugih razlogov nas o vračilu obvestite na elektronski naslov info@allyearshop.si in paket pošljete na naslov: ALLYEAR  d.o.o., Zgornje Pirniče 71/c, 1215 Medvode.