SPLOŠNI POGOJI

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Dobrodošli na spletnem mestu www.allyearshop.sk, s katerim upravlja podjetje Allyear d.o.o. (v nadaljevanju: ponudnik). Prosimo vas, da kot obiskovalec našega spletnega mesta upoštevate vse spodaj naštete pogoje. S pregledovanjem ali uporabljanjem tega spletnega mesta potrjujete, da ste te pogoje prebrali, da jih razumete ter se z njimi strinjate in jih v celoti sprejemate.

Lastnik spletnega mesta bo s potrebno skrbnostjo poiskušalo zagotavljati natančnost in ažurnost podatkov na spletnem mestu. Hkrati si pridržuje pravice, da spreminja vsebino spletnega mesta ali preneha z njegovim dopolnjevanjem kadarkoli, brez vsakršnega predhodnega obvestila in ne prevzema nobenih odgovornosti za ponovno obnovo spletnega mesta. Prav tako lahko lastnik spletnega mesta kadarkoli in brez kakršnegakoli obvestila spremeni storitve, izdelke, cene ali programe, opisane na tem spletnem mestu. Uporaba blagovne znamke lastnika spletnega mesta je dovoljena le s predhodnim dovoljenjem lastnika spletnega mesta. Vsa besedila, slike ter ostale vsebine, ki so prikazane na spletnem mestu, je izbral in uredil lastnik spletnega mesta in so zgolj informativni podatki, zbrani z namenom predstavitve storitev podjetja Allyear d.o.o..

 

SPLETNA TRGOVINA ALLYEARSHOP.SK

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Potrditev splošnih pogojev ob oddaji naročila preko naše spletne trgovine, predstavlja zavezujočo pogodbo med vami in podjetjem. Pozivamo vas, da si splošne pogoje poslovanja podrobno preberete pred potrditvijo naročila. Nestrinjanje z našimi splošnimi pogoji poslovanja pomeni, da ne morete uporabljati storitev naše spletne trgovine. Prav tako ni možno delno strinjanje s splošnimi pogoji. Za opravo nakupa ste dolžni splošne pogoje sprejeti v celoti, kot veljajo v času izvedbe nakupa.

 DEFINICIJE

˝Ponudnik˝ je družba ALLYEAR  d.o.o., Zg. Pirniče 71c, 1215  Medvode, ki je lastnik in upravitelj spletnega mesta allyearshop.sk.

˝Spletno mesto˝ je spletna stran, dostopna na https://allyearshop.sk/, ki jo upravlja podjetje in kjer deluje spletna trgovina.

˝Uporabnik˝ je vsaka fizična oseba, ki uporablja spletno mesto.

˝Kupec˝, ˝Vi˝ ali ˝Vas˝ je vsaka fizična oseba, ki opravi nakup v spletni trgovini.

˝Potrošnik˝ je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za namene teh splošnih pogojev so vsi Kupci tudi Potrošniki.

˝Politika zasebnosti˝ je dokument, kjer so na voljo vse informacije o obdelavi osebnih podatkov, ki poteka v okviru spletnega mesta. 

˝Politika uporabe piškotkov˝ je dokument, kjer so na voljo vse informacije o uporabi piškotkov, ki poteka v okviru spletnega mesta. 

PODATKI O PODJETJU IN USTANOVITEV PODJETJA

Podatki o podjetju

Ime podjetja: ALLYEAR  d.o.o.

Sedež podjetja: Zgornje Pirniče 71/c, 1215 MEDVODE-SLOVENIJA

Spletna stran: www.allyearshop.sk

E-mail naslov: info@allyearshop.sk

Davčna številka: SI89794125

Matična številka: 8693269000

Zavezanec za DDV: DA

Transakcijski račun: SI56 0284 4026 3452 519 (NLB d.d.)

 

Podatki o ustanovitvi

Datum vpisa pri registrskem organu: 10.8.2020

Registrski organ: AJPES, izpostava Ljubljana

(povzetek zakonodaje) 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),
  3. c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. g) način plačila in dostave,
  8. h) časovno veljavnost ponudbe,
  9. i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  10. j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
  11. f) seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake

 

POSTOPEK NAKUPA, PLAČILO IN PREVZEM BLAGA

Uporaba spletne trgovine

Ponudnik vodi spletno trgovino, skladno s splošnimi pogoji. Spletna trgovina je kupcem na voljo ves čas, pri čemer si ponudnik pridržuje pravico, da spletno trgovino začasno onemogoči ali ukine brez vnaprejšnjega opozorila.

Zaradi vzdrževanja in posodabljanja spletne trgovine, obstaja možnost, da bo spletna trgovina začasno nedostopna oz. da bo izvršitev plačil začasno onemogočena. Ponudnik ne nosi odgovornosti za kakršnokoli škodo, ki bi vam lahko nastala v času vzdrževanja in/ali posodobitve spletne trgovine

Izvedba nakupa v spletni trgovini

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu »Naročilo potrjeno«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja.

Postopek nakupa:

  1. Korak: Kupec v ponudbi spletne trgovine izbere želen artikel ter željeno količino in izbiro potrdi s klikom na gumb »Kupi zdaj«.
  2. Korak: V tem koraku kupec izpolni obrazec z osebnimi podatki, ki so potrebni za dostavo željenega naročila. Po izpolnitvi obrazca ima kupec v določenih primerih možnost izbrati več različnih načinov dostave, ter dodati k naročilu dodatne izdelke ali storitve. Pred zaključkom nakupa ima kupec možnost izbrati še med različnimi plačilnimi metodami. Glede na izveden izbor se kupcu pred zaključkom nakupa ponovno izračuna končna vrednost naročila za plačilo. Kupec nakupni proces zaključi s klikom na gumb »Naroči zdaj«.
  1. Po oddanem naročilu ima kupec v določenih primerih možnost svojemu nakupu dodati še en artikel.
  2. Po zaključenem nakupu kupec na vpisan elektronski naslov iz 2. točke prejme potrditveno elektronsko sporočilo s povzetkom naročila ter navodili za odstop od nakupa oziroma za vložitev reklamacije v primeru, če kupec ni zadovoljen z izdelkom oziroma ga ne želi več.

Vse informacije, ki nam jih posredujete pri izvedbi naročila, bomo obravnavali skladno s politiko zasebnosti.

Seznanjamo vas, da se vam ob potrditvi naročila zaračuna celoten znesek izbranega nakupa, vključno z morebitnimi stroški dostave ali drugimi stroški, ki se aplicirajo na nakup. O vseh dodatnih stroških boste obveščeni še pred izvedbo nakupa. Dodatni stroški so lahko povezani tudi z izbranim načinom plačila.

Cene, načini plačila in promocije

Cene

Vse cene na Spletne mestu so navedene v EUR in vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Ponudba velja do preklica.

OPOZORILO: Ta spletna trgovina je spletna trgovina na drobno, namenjena končnim potrošnikom (B2C). Nakup omogočamo tudi pravnim osebam (B2B) vendar izključujemo možnost plačila po predračunu.   

Metode plačila

Spletna trgovina omogoča naslednje oblike plačila:

  • Plačilo po povzetju – kupec plača dostavljavcu z gotovino ali kreditno kartico, ko le-ta dostavi naročeno blago na kupčev naslov;
  • Plačilo s kreditno kartico;
  • Plačilo preko PayPal.

Ponudnik si pridržuje pravico, da verificira izbrano plačilno metodo z avtentikacijo. Pridržujemo si tudi pravico do nadaljnje verifikacije plačilne metode in sicer tako, da vas zaprosimo, da nam posredujete potrdilo o izvršenem plačilu.  

Seznanjeni ste, da ste stroške naročila dolžni poravnati v celoti (vključno z morebitnimi stroški, povezanimi s samo transakcijo in dostavo), skladno z izbrano metodo plačila. Jamčite, da imate sposobnost in pravico opravljati transakcije s kreditno kartico oz. s katerimkoli načinom plačila, ki ste ga izbrali.

Promocije

Na spletni strani potekajo tudi popusti in druge akcije, ki znižajo cene izdelkov (v nadaljevanju promocije). Vsaka promocija je ponujena po znižani ceni za določeno (omejeno) obdobje, za vsako promocijo posebej. Znižana cena velja za nakupe, ki so opravljeni v obdobju trajanja promocije.

Popusti in druge akcije se praviloma ne seštevajo, razen če je to izrecno navedeno ob posamezni promociji.

Stroški in dostava blaga

V ceni ni vključen morebiten strošek dostave. Strošek dostave je razviden v spletni trgovini, kjer imate možnost izbire dostave. Ponudnik ponuja dva načina dostave: standard in express. Ključna razlika med tema dvema načinoma dostave je v tem, da se naročila z express dostavo prioritetno obravnavajo in pakirajo. Prosimo vas, da pred izbiro načina dostave preverite ceno, ki je navedena ob posamezni izbiri. Ob zaključku naročila se vam prikaže pregled cene, ki je razdeljen na strošek nakupa, strošek dostave in skupen strošek.

Pri plačilu po povzetju dostavna služba pri dostavi paketa obračuna provizijo, kot je bila obračunana ob oddaji naročila.  V primeru plačila naročila s kreditno kartico ali Paypalom v času oddaje naročila, tega stroška ni.

Naročeni izdelki vam bodo dostavljeni na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo.

Ponudnik pa si pridržuje pravico, da dostavni rok podaljša v primeru povečanega povpraševanja ali zamud dostavnih služb. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, dostavna služba s kupcem poskuša uskladiti način in kraj dostave.

Za neuspešno dostavljena pred-plačana naročila nam na elektronski naslov info@allyearshop.sk posredujte vse podatke potrebne za vračilo denarja, št. Računa, IBAN ter vaše osebne podatke enake kot so bili vneseni v naročilnico ob izvedbi nakupa.

Dobavni rok

Dobavni rok je izražen v številu delovnih dni – v delavnikih. Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo določenih ali celo vseh izdelkov, za določen ali nedoločen čas omeji dostop do spletne trgovine, da popolnoma ustavi dostop do spletne trgovine ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine.

Način plačila

V spletni trgovini www.allyearshop.sk ponudnik omogoča plačilo po povzetju (ob plačilu po povzetju se kupcu zaračuna dodaten strošek v vrednosti 44KČ, kar je tudi vidno ob zadnjem koraku pred potrditvijo nakupa) ali s kreditno kartico (kupec je preusmerjen na varno spletno mesto kjer dokonča nakup). Ponudnik izda račun po opravljeni storitvi torej po prejemu naročenega izdelka na e-mail, ki je bil podan ob nakupu/naročilu.

Varnostna opozorila k uporabi vseh izdelkov

Pred uporabo vsakega izdelka je potrebno prebrati navodila o uporabi.

Ponudnik ne prevzema nikakršne odgovornosti za škodo, posredno ali neposredno, ki bi lahko nastala z uporabo izdelkov, naročenih preko spletnega mesta, ali je šlo za nepravilno rabo izdelka s strani kupca ali tretje osebe. Ta izključitev je v veljavi v največji možni meri, ki jo dopušča zakonodaja.

Prizadevamo si za čim podrobnejši in pravilnejši opis izdelkov in slik. Kljub temu, ne moremo zagotoviti, da so vsi navedeni podatki o izdelkih in njihove slike popolnoma točni. Določene izdelke lahko pridobimo od različnih dobaviteljev, zato lahko pride do manjših odstopanj pri embalaži ali izgledu izdelka. Ta odstopanja nikakor ne vplivajo na kvaliteto ali funkcionalnost izdelka.

  
PRAVICA DO ODSTOPA NAKUPA, REKLAMACIJE, GARANCIJA IN VRAČILO BLAGA


Pravica od odstopa nakupa

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov podjetju sporoči (e-naslov: info@allyearshop.sk), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artikla.
 
*Preden paket odpošljete, nujno preverite na potrdilu o naročilu ali računu, ki ste ga prejeli po elektronski pošti v trenutku naročila, da ste izdelek kupili v naši spletni trgovini. V primeru, da nam dostavite izdelek ki ni naš, ne odgovarjamo za vašo napako in paketa ne bomo vračali.

Po podani odstopni izjavi, morate blago vrniti v 14 dneh od dneva, ko ste podali odstopno izjavo. Blago vrnete na naš naslov: Allyear d.o.o. , Zgornje pirniče 71c, 1215 Medvode.
Šteje se, da ste pravočasno vrnili blago če ga pošljete pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Izdelke morate vrniti nepoškodovane v nespremenjeni količini in v originalni embalaži oz. embalaži, ki izdelek zaščiti na enak način kot originalna embalaža. Poškodovanih izdelkov, izdelkov v spremenjeni količini in v neprimerni embalaži ni mogoče vrniti.

 V primeru odstopa od pogodbe, krijete le stroške vračila blaga, ki jih ne povračamo.

V kolikor ste naročeno blago že plačali, vam bomo vrnili vsa prejeta plačila, ki ste jih opravili zaradi naročila nemudoma, oziroma najkasneje v 8 delovnih dneh od vrnitve pošiljke na naš naslov. Pošiljka je vrnjena na naš naslov, ko jo skladišče evidentira kot vrnjeno pošiljko. Pridržujemo si pravico, da prejeto plačilo zadržimo do vračila izdelkov, ki so predmet odstopa od pogodbe.

Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

 Reklamacije

V primeru, da ugotovite, da vaš izdelek ne deluje pravilno oz. ste prejeli neustrezen ali poškodovan izdelek imate na voljo:

  • Uveljavljati garancijo na dostavo,
  • Uveljavljati garancijo na tehnične izdelke in
  • Uveljavljati reklamacijo izdelka.

Reklamacija izdelka zaradi stvarne napake

Kdaj je napaka stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Ponudnik nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od nakupa, ponudnik pa se je dolžno na reklamacijo odzvati v 8 dneh. 

  • Če izdelek ne deluje pravilno, ima napako ali ni v skladu z vašimi pričakovanji, nam pišite na info@allyearshop.ck in  pomagali vam bomo s potrebnimi pojasnili. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam sebe ali drugih.
  • Če ima vaš izdelek stvarno napake, nam prosim napako javite takoj, ko ste napako odkrili, vendar ne kasneje kot v roku 14 dni od dneva odkritja napake. Pri tem nam preko elektronske pošte posredujete fotografijo ali posnetek izdelka iz katerega je mogoče nedvoumno sklepati, da ima izdelek napako. V kolikor bo to potrebno, vas bomo prosili, da nam izdelek vrnete zaradi pregleda in ugotovitve napake na izdelku.
  • Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. 
  • V kolikor uveljavljate stvarno napako in zahtevate vračilo kupnine se vam povrne samo strošek izdelka ne pa tudi storitve (express dostava, strošek plačila po povzetju in zavarovanje paketa)

V kolikor uveljavljate stvarno napako lahko zahtevate:

  • menjavo izdelka,
  • vračilo kupnine,
  • ali sorazmerno vračilo kupnine.

OPOZORILO: ALLYEAR d.o.o. sprejema vračilo le tistih pošiljk, ki vsebujejo izdelke, kupljene preko Spletnega mesta. Za vse pošiljke, ki bi jih posameznik poslal, in ne bi vsebovale izdelkov, kupljenih pri nas, odgovornost ni naša in za vračilo ne bomo poskrbeli.

Garancija

Za določene artikle v naši ponudbi velja 12 mesecev garancije. Garancijo lahko uveljavljate le za tehnične artikle in elektronske naprave v naši ponudbi. Garancija teče od datuma prejema blaga. Garancijo lahko uveljavljate skladno z 19. členom Zakona o varstvu potrošnikov na podlagi računa, ki velja kot garancijski list.

Ponudnik si pridržuje pravico, da zavrne garancijo v primeru, da zahtevku ni priložen račun ali da račun ni čitljiv oz. je kako drugače nepopoln.

Garancija ne velja v primeru:

  • fizične poškodbe;
  • obrabe zaradi uporabe;
  • napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne ali malomarne uporabe artikla.

Izdelke, za katere uveljavljate garancijo, je potrebno pregledati, zato zahtevku za garancijo priložite fotografije oz. videoposnetke, ki izkazujejo napako. V kolikor bo to potrebno, vas bomo prosili, da nam izdelek vrnete, da ga lahko pregledamo.

V primeru, da vam zahtevek za garancijo odobrimo, vam bomo zagotovili nov izdelek, pravico pa imate tudi zahtevati popravilo vašega izdelka, pri čemer vas opozarjamo, da je rok popravila daljši od dobavnega roka za novi izdelek. V kolikor traja popravilo več kot 45 dni, vam izdelek zamenjamo z novim, če to ni mogoče, pa v celoti povrnemo kupnino za izdelek.

Vračilo poškodovanih pošiljk

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek reklamacije pri podjetju prek katerega ste prejeli blago. To storite tako, da paket zavrnete. Skupaj s podjetjem, ki vam je paket dostavil bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Priporočamo pa, da paket odprete v pričo kurirja, tako lahko vsako poškodbo kurir zabeleži v času prisotnosti ob oddaji paketa.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@allyearshop.sk. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se trudi, da se spori rešujejo izvensodno.

 

Ponudnik ne priznava nobenega IRPS izvajalca (izvajalca za izvensodno reševanje potrošniških sporov).

Elektronska povezava do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN

Ponudnik je registrirano v platformo Evropske Unije za spletno reševanje potrošniških sporov.

Več informacij o platformi za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm.

 

VARNOST IN KOMUNIKACIJA

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil ter plačil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške/strojne opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov.

 

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEK-om, Ur. list RS, št. 43/2004) in zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni s spletne strani: www.allyearshop.sk bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

 

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

Komentarji in mnenja uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

 

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Upoštevajoč omejitve odgovornosti predstavljene v teh splošnih pogojih, ponudnik dodatno pojasnjuje kot sledi spodaj.

V kolikor se odločite za uporabo spletne trgovine in/ali spletnega mesta, soglašate, da ste to storili prostovoljno in nase prevzeli vsakršno tveganje. Spletno mesto in trgovina sta omogočena ˝takšna kot sta˝, brez kakršnekoli garancije, neposredne ali posredne. Vse omejitve odgovornosti, opredeljene v tem poglavju ali kjerkoli v teh splošnih pogojih, veljajo v največjem možnem obsegu, ki ga dovoljuje zakon.

Ponudnik ne jamči za delovanje spletne trgovine in njenih funkcij, prav tako ne garantira, da bo spletna trgovina delovala brez napak, brez virusov ali kakršnekoli virusom podobne škodljive programske opreme. Prav tako ponudnik ne jamči, da so informacije, objavljene na spletni strani, točne in celovite. Ponudnik ne jamči za kakršnokoli škodo, vključno z, a ne omejeno na: direktno, indirektno ali posledično škodo, ki bi lahko nastala oz. izvirala iz uporabe spletnega mesta.  

V kolikor se odločite za uporabo spletne trgovine in izvedbo plačila preko te trgovine, izrecno soglašate, da je uporaba na vašo odgovornost in sami nosite vsa tveganja, povezana z izvedbo plačil preko spletne trgovine, vključno z, a ne omejeno na, neuspela plačila na strani Uporabnika, napake pri plačilih in napake pri vračilih plačil v primeru reklamacije. Ta izključitev velja v največjem možnem obsegu, ki ga dovoljuje zakonodaja. Ponudnik ne nosi nikakršne odgovornosti za škodo, ki lahko nastane iz uporabe spletnega mesta in/ali izdelkov, ki so na voljo v spletni trgovini.

 

INTELEKTUALNA LASTNINA

Podatki, slikovni in tekstovni materiali ter katerikoli drugi materiali (npr. video vsebine, grafike, skice, ipd.), ki se nahajajo na spletnem mestu, so avtorska dela in kot taka zaščitena z avtorskimi pravicami in/ali pravom intelektualne lastnine.

Z nakupom izdelkov ali uporabo spletnega mesta Uporabnik ne pridobi avtorskih, lastninskih pravic ali pravic intelektualne lastnine na izdelkih in/ali spletnem mestu. Uporabnik sme materiale uporabljati zgolj v lastne, nekomercialne namene.

KONČNE DOLOČBE

Sklenjena pogodba. Skupaj z opravljenim naročilom prek spletne strani, imajo ti splošni pogoji, vključno z vsemi podstranmi te spletne strani, značaj pogodbe, sklenjene med kupcem in ponudnikom.

Neodvisnost določb. V kolikor bi se ugotovilo, da je katerakoli izmed določb teh splošnih pogojev (v celoti ali deloma) nezakonita, nična ali na kakršenkoli drug način neveljavna, se takšna določba šteje za izbrisano (deloma ali v celoti), preostanek splošnih pogojev pa ostane v veljavi.

Polna poslovna sposobnost. Uporabnik jamči, da ima polno sposobnost za prevzem pravic in obveznosti, ki izhajajo iz teh splošnih pogojev. Jamčite, da za izvajanje vaših obveznosti iz teh splošnih pogojev ne potrebujete soglasja ali odobritve s strani katerekoli tretje osebe.

Seznanjenost s pogoji. Jamčite, da ste pred sprejemom pogojev, le-te prebrali in ste v celoti seznanjeni s temi splošnimi pogoji, zlasti z omejitvami odgovornosti, ki so vzpostavljene.

Pravo dogovora. Za te splošne pogoje velja pravo Republike Slovenije. Za vse spore, ki izvirajo iz teh splošnih pogojev, so pristojna sodišča v Republiki Sloveniji.

Spremembe pogojev. Nimate pravice kakorkoli spreminjati ali se odpovedati, v celoti ali deloma, veljavnosti katere od določb iz teh splošnih pogojev. Ponudnik ima pravico kadarkoli spremeniti te pogoje. Vsaka sprememba bo objavljena na spletnem mestu. Šteje se, da se strinjate z vsakokratnimi spremembami, v kolikor nadaljujete z uporabo spletnega mesta. V kolikor se s spremembami ne strinjate, imate pravico do odstopa.

Celoten dogovor. Te splošni pogoji predstavljajo celoten dogovor, ki velja med pogodbenima strankama. Vsi morebitni predhodni dogovori ali pogajanja, pisni ali ustni, so v celoti nadomeščeni s temi pogoji.

Jezikovne različice. Te splošni pogoji so sestavljeni v slovenskem jeziku. Kakršnakoli različica teh splošnih pogojev v drugem jeziku, je ustvarjena z namenom ponuditi lažji dostop do splošnih pogojev. Strinjate se in v celoti razumete, da je v primeru kakršnihkoli sporov prevladujoča slovenska različica.

Pomen izrazov. Izrazi, uporabljeni v teh pogojih imajo pomen, kot je definiran na vrhu teh Splošnih pogojev.

Vse pravice pridržane. ALLYEAR d.o.o.